Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du och jag, Älskling

Grattis till mig. Och grattis till oss.
Idag fyller jag år så nu blir jag ett år äldre och lite klokare, som jag alltid säger när nån fyller år. :) Fast om jag blir nåt klokare vet jag inte, minnet smyger ju iväg ibland.

Idag har jag varit tillsammans med min underbara pojkvän ett år också. Det känns så underbart bra. Jag har sagt det förut, men du är det bästa som finns och jag är så glad att du kom in i mitt liv. Med risk för att låta väldigt klyschig (men låt gå för det då) så vet jag inte vad jag skulle göra utan dig, det var ju dig jag väntade på. Jag kommer aldrig tröttna på att höra eller säga "Jag älskar dig". Och fortfarande kan jag sakna dig när du inte är här. Jag vill hålla om dig och känna dina trygga armar om mig. För jag är trygg hos dig. Vi hör ihop, du och jag. Jag vill leva mitt liv med dig. Jag försöker, men det finns inte ord för hur mycket du betyder för mig.
Jag älskar dig, Älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0