Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Loppis

Igår var vi på loppis igen och jag shoppade böcker. Hittade sex böcker för 35 k och förra gången hittade jag fyra böcker för 40 kr. Så jag har en hel del att läsa nu. Det är ju inga nya böcker men det gör inget. Det blir ju betydligt billigare att köpa böcker på det här sättet och det är ganska kul att gå på loppis. Gjorde typ aldrig det förut men nu har det blivit ett par gånger. Och jag har alltid ögonen öppna för nya böcker. Ett ganska bra sätt att hitta nya författare, och det har jag gjort nu så det ska bli kul att läsa dem och se vad jag tycker.
Det håller på att vara ganska fullt i bokhyllan nu så jag skulle nästan behöva ännu en tll men det går inte. Men jag har i alla fall fått ut annonsen nu, och det ger ju lite plats. Hoppas bara att det är nån som vill ha dem.
Funderade för nån dag sen om jag skulle gå på Kupan också. Har hittat böcker där tidigare och kanske kan jag göra det igen. Känns som jag kommit in i en loppis period nu när det gäller böcker, men det är kul att gå där och fynda lite bland boklådorna. :) Jag och sambon som spanar efter saker, även om det mest blir böcker för min del, men oftast hittar man ju nåt som kan vara kul. Och nu har jag ju läsning ett bra tag framöver, så jag skippar nog biblioteket ett tag. Saknar min läslogg lite, men jag kanske kan göra en ny nånstans. Jag får väl skriva in här eller så gör jag en för mig själv i nån bok. Det känns inte lika kul men det kanske går det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0