Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En jobbig vecka

Det har varit tugnt i veckan. Har haft ont i huvudet hela veckan och i måndags for jag även hem lite tidigare med migrän. Så det har inte varit så kul på jobbet. Har varit en del jobbiga samtal också, men lite otrevliga människor som har ringt och ställt jobbiga frågor och nån som ringde skulle egentligen inte ha ringt oss från början.
Men annars har det gått ganska bra ändå. Springer och småfrågar fortfarande men jag känner mig i alla fall lite säkrare nu. Men jag måste bli bättre på att läsa i den där boken. Det står ju mycket viktigt där.
Om en vecka ska jag få lära mig växel också. Det känns lite nervöst, men jag hoppas att det går bra också. Då ska man ju bara koppla vidare, men ibland kan det vara svårt att veta vem man ska koppla till. Det blir tre saker jag ska jobba med då, men jag vet inte om jag hinner med så mycket mer än samtalen, det kan komma in en hel del.

Igår hade jag i alla fall inte lika ont i huvudet som tidigare dagar och det var skönt. Fick byta till en plattskärm, det ska tydligen vara bättre. Jag hoppas att det hjälper.
Var helt slut när jag kom hem. Det har jag varit sen jag började jobba, jag är ju inte van vid det nu :) Men det blir bättre och bättre. Det blev en tidig kväll igår. Jag höll på att somna framför tvn. Gick och la mig vid elva och klev inte upp förrän halv ett idag :) Men det var jättehärligt att sova så länge.

Halvsov under resultatprogrammet av Idol men jag hörde i alla fall vilka som gick vidare. Och äntligen åkte han ut. Härligt med två tjejer i final. Jag hoppas Marie vinner för jag tycket hon är bäst av de två och jag tror att hennes röst och stil passar bäst till vinnarlåten och den kommande skivan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0