Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jul, jul, strålande jul

Det har varit jättehärligt att vara ledig. Har inte gjort så mycket, mest slappat, men det  har varit trevlkigt det också. Nu är julhelgen snart över, ska jobba två dagar och sen blir jag ledig i fyra dagar igen. Ser fram emot nästa helg. Fast jag ska försöka att inte sova lika mycket då :)

Det har varit en ganska trist jul, det har inte varit nån snö. Den kom i natt istället så nu är det vitt och fint på marken, lite lagom försent. Men det kan ju få ligga kvar över nyår i alla fall.
Firade julafton hos hans mormor och mormar och hans kusiner var också med. Det kändes lite ovant att inte fira med min familj, men det var ungefär likadant som hos dem. Vi var med min familj igår istället. Har fått några riktigt bra julklappar, bland annat ett cd/dvd-ställ som vi ska sätta upp lite senare. Och så fick jag ett doftljus som är den här julens mest betydelsefulla  julklapp. På burken står det:

Den flammade plötsligt upp. Du gör mig
knäsvag och jag vill aldrig släppa dig.
Du är helt underbar. Du är ljuset i mitt liv.


Detsamma Älskling! ;)

Kommentarer
Postat av: Lina, Fredrik & Ninni

Hej, tusen tack..

Tyvär gör jag inte designer gratis längre, det tar för mycket tid.. Hoppas du förstår..

Ha det kalas!

2007-12-27 @ 07:15:44
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0