Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Julmarknad

Idag var vi på julmarknad. Det var inte så mycket att titta på, det är mycket roliagre när det är vanlig loppis. Det var nästan bara stickade mössor och vantar och tomtar. Såg några jättefina julkorgar med belysning som hade varit kul att ha, och så fanns det jättefina blommor i lera och en handmålad bild på en älg som var väldigt bra gjord, men det var inget som jag kände att jag skulle köpa. Det får bli en annan gång. Jag brukar känna mig lite snål när jag går på sånt där :)

Nu är det bara en vecka kvar till jul. Hittade en perfekt julklapp till mormor och morfar, ska visa den för syrran så kanske vi delar på den för det blir gansak dyrt. Det är två höga ljusstakar av nåt slag i järn eller nåt sånt och så två höga blockljus till. Det skulle passa jättebra till deras öppna spis.
Sen är det bara farfar kvar och som vanligt har jag ingen aning om vad jag sla köpa till honom. Men jag har ju en vecka på mig. Synd bara att jag slutar så sent till veckan, det blir svårt att hinna gå på stan. Får ta ett sista-minuten-race nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0