Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lite nytt

                                                         


Så där ser den ut, den senaste bilden jag gjort. Har ritat ganska mycket senaste tiden, men jag blir aldrig riktigt nöjd. Alla jag gör blir mer eller mindre likadana. Jag tänker att det ska bli på ett sätt men det blir aldrig riktigt så. Ska ta mig tid och försöka att verkligen jobba med den bild jag vill göra. Har en bild i huvudet som jag vill få ner på papper, men som jag skrivit tidigare så är jag mycket bättre på att rita där än vad jag är när jag ska rita. Men det är bara träna på, nån gång ska det gå.
Jag ska köpa en bok om hur man ritar manga, så att jag kan få lite mer att gå efter. Lite tips och sånt är ju alltid bra. Sen måste jag träna på att rita kläder och liknande för det är jag inte bra på.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0