Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Så gick det med det

Jag skrev ju för ett tag sen att jag skulle försöka  skriva på min berättelse nån timme varje dag. Jag har inte skrivit en gång sen dess... Men jag fick ju jobb och har inte haft tid eller orkat sitta vid datorn så mycket hemma efter det, Men jag tänker på de där berättelserna ganska mycket ändå. Skulle vilja börja på nåt nytt också men jag har inga idéer. Fast det kanske är lika bra, så kanske jag kan avsluta de jag påbörjat istället.

Har börjat på en ny manga. Fick Power i julklapp av syrran och har redan läst halva serien. Fick de två första delarna av henne och så köpte jag två igår. Ska kanske köpa resten idag. Den var bättre än jag trodde och går väldigt snabbt att läsa. Det påminner lite om den där serien som visades på trean förut, Young Americans. Där var det också en tjej som låtsades vara kille. Får se hur det går nu, det är ju lite spännande nu när hennes hemlighet har avslöjats.

Snön är borta igen, så det blir ett trist nyår på det sättet också. Men annars blir det nog nog trevligt precis som julen var. Vi ska fira med syrran och M, så det blir ju inget stort firande men det blir nog kul ändå. Vi ska träffas imorgon och planera mat och liknande. Vi har lite brist på idéer allihop men nåt gott ska vi nog kunna komma på.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0