Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Trött

Jag somnade  framför tvn igår kväll igen. Men jag såg i alla fall hela Idol den här gången. Härligt att Marie vann, hon förtjänar det verkligen och den där musikstilen passar henne så bra. Amanda var jättebra med Suspicious Minds, men jag gillar henne fortfarande inte riktgt. Hon kommer säkert med en skiva snart hon också.

Nu har jag haft ont i ryggen i flera dagar och det är så jobbgt. Det börjar kännas bättre nu, på kvällen i torsdags kunde jag knappt röra mig alls, ocj det var ganska jobbigt att sitta vid datorn hela dagen igår. Jag kan röra mig ganska bra nu, men det gör fortfarande ganska ont att böja mig framåt. Jag hoppas att det går över snart för det är jobbigt att jobba när det är så här. Har legat i soffan och vilat en del  och det har nog hjälpt lite.

Det regnade tidigare i veckan och på grund av det har det varit nästan bara is. Väldigt halt och roligt. Funderade nästan på att ta fram dubbarna ( ja, jag har såna). Idag har det mest varit slaskigt, men inte så jättemycket som tur är. Vill att det ska komma mer snö nu så att det blir en riktigt vit jul. Det är ju bara några veckor kvar nu.
Vi var upp på vinden och tog ner julsakerna ikväl. Har inte blivit av att göra det tidigare. Vi har satt upp en del av dem och så får det väl bli resten i morgon. Det får bli en städ- och pysslar dag då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0