Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Första samtalen

Vi fick ta våra första samtal idag. Det var jättenervöst!. Kände nästan att jag ångrade mig när det var dags men jag tog mod till mig och gjorde det i alla fall :) Fick ett bra första samtal som var ganska lätt avklarat och det var bra. Vi turades om och tog ungefär vartannat, och det var ganska skönt att få lyssna lite också. Det första samtalet var ju helt klart värst men det gick bättre och bättre. Sen blev det ju lite osäkert och svamligt ibland, men det gick ändå bra.
Det känns ganska bra att ha det gjort nu,  hade vi väntat till efter helgen hade jag varit ännu mer nervös. Men jag kommer var det då också ändå. Som tur var så hade vi ju folk att fråga om vi behövde hjälp. Ska ta och läsa igenom alla papper och boken i helgen, försöka i alla fall. Ska titta på de viktigaste bitarna åtminstone. Får se hur mycket jag orkar och hur mycket som kommer in. Vi gjorde några instuderingsfrågor idag och det hade fastnat lite mer än man trodde, men sen när vi satt där vid datorerna kädnes som att det var ganska mycket som saknades ändå. Men det var ju första gången idag, så det gör ju inget. Det kommer gå bättre allt eftersom
Men det ska bli lite spännande att fortsätta på måndag. Några av oss skulle få några nya uppgifter då, .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0