Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Har fått jobb

Jag fick det där jobbet. Jag trodde jag skulle vara jättenervös inför idag, men det var jag inte. Vi var nästan 30 stycken idag, men från och med imorgon kommer vi vara i mindre grupper. Träffade en tjej innan infoträffen som jag pratade med då och som var väldigt trevlig och nu kom vi i samma grupp så jag har i alla fall en och prata med. :)
Det blev en mjukstart idag med lite info om utbildningen och sånt och det var ganska skönt att det bara var några timmar, för jag var jättetrött och märkte att jag inte lyssnade så noga på slutet. Imorgon drar det igång ordentligt och jag hoppas att vi får en till (minst) genomgång av det där programmet vi ska jobba med. Känns inte som att jag kommer ihåg så mycket nu...
Jag kommer  bli jättenervös sen när jag väl börjar jobba. Det ska bli spännande att sitta där helt själv och försöka sig på det där. Jag hoppas det inte blir allt för mycket problem.


Kommentarer
Postat av: Emilix

Grattis till Jobbet! :D

2007-11-19 @ 14:46:00
URL: http://emilix.blogg.se
Postat av: Lola

Det var ju roligt! Men... vad är det för nåt? Har du sagt A får du säga B =0)
Är det telefonjobb eller försäljning eller nåt?

2007-11-20 @ 15:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0