Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Idol

Jag är lite upprörd nu känner jag :) Jag fattar inte hur Daniel kunde åka i fredags. Han var den som var bäst av dem, den som var mest färdig artist. Och så får han minst röster. Folk måste ha glömt att rösta, det var ju 89% eller nåt sånt som tyckte att fel person åkte. Då är det ju nåt fel nånstans,.
Fattar inte att både Amanda och Andreas är kvar. .Han tar inte ens åt sig av kritiken han får och tycker bara att han har gjort ett jättebra framträdande, fast han inte alls gjort det. Han måste få väldigt mycket sympatiröster, för han är inte någon Idol. 
Nu när Daniel har åkt, är det bara Marie som är bra, och hon var väldigt bra i fredags. Hon gjorde båda låtarna jättebra och jag tycker att hon var bäst då. Men nu kommer hon säkert åka ut bara för att. 
Men jag tänker strunta i Idol nu. Det är inget bra längre. Upplägget håller inte längre ändå. Blir det nån fler säsong efter det här så kommer jag inte titta på det.  

Kommentarer
Postat av: Lola

Jaså, då ser du ju på Idol ändå, trodde inte jag. Nä, Nadreas är ett mysterium alltså. Amanda är min favorit, men bara ibland. När hon sjunger lite lugnare saker är hon superbra, annars inte. Jag tolkar det som att du fått jobb som telefonförsäljare....

2007-11-27 @ 11:52:17
Postat av: Lola

Oj, missade, det är kundtjänst du jobbar på!

2007-11-27 @ 11:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0