Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jobbintervju

Var på jobbintervju idag. Var dit på en informationsträff i fredags och det lät väl ganska... intressant. Jag vet inte om jag vil ha jobbet eller inte, eller om jag passar för det. Men det är ett jobb i alla fall och det vill jag ju ha. Kan få besked under veckan för de vill anställa redan på måndag.
Han frågade om bra och dåliga egenskaper, hur man hanterar stress, hur jag fungerar i grupp, familjesituation osv. Vet inte riktigt vad han tyckte om mig men förhoppningsvis gav jag ett bra intryck. Sen får vi se hur det går, om jag trivs där eller inte.
Kände igen några jag såg som jobbar där, som gått på samma skola som mig. Ingen som jag umgåtts med eller så, men det är ju nån man känner till i alla fall.

Jag har fortfarande träningsvärk från i fredags då vi bar det där terrariet. Men det känns bara lite grann nu i alla fall. Det var jäkligt tungt, men jag får skylla mig själv. det var ju min idé... Vi fick hem det i alla fall och sen var vi helt slut båda två. Jag kolapsade i soffan och orkade knappt röra armarna... :) Men det blev bra. 

Köpte nya pennor också, ett manga set :) Så nu kan jag tuscha lite när jag ritar. Har ritat lite grann i helgen,.Den första jag gjorde var den där "alvflickan" i helfigur men det blev inte riktigt som jag tänkt mig.  Den andra blev jag nöjd med, det var lite mer mangastuk över den än de andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0