Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kameo

Jag fick det i julklapp förra året och har knappt spelat det alls. Vi spelade det lite grann när jag hade fått det, det blev mest killen som spelade och jag som tittade på för det gick inte så bra för mig. :) Men vi tog fram det igår och spelade och det var jättekul. Var lite svårt i början när jag inte rikigt visste var jag skulle och så men när jag kom på det blev det lite lättare. Speciellt när jag kom på hur man skulle få fram boken så jag kunde få lite hjälp med ledtrådar.
Fick en ny warrior att byta till, men det är lite svårt ibland, speciellt när man är stressad.
Fastnade verkligen i spelet, hade suttit i ungefär två timmar när jag stängde av. Tiden bara flyger iväg när man spelar tv-spel, eller sitter vid datorn.
Grafiken är jättefin i det där spelet. På ett ställe ramlade jag ner i vatten och det såg väldigt verkligt ut.
Ska absolut ta och spela det här om inte alltför lång tid. Ska bli kul att se vad som händer längre fram.

Kommentarer
Postat av: Lola

Mon dieu vad mycket du skriver!
Och redan har du skaffat julklappar, det var bra gjort. Jag har hm, alla kvar... Hur går det med geckoödlan? Och med allt annat? Usch, jag är så dålig på att få foten ur och skriva brev... Ska försöka blir bra på det faktiskt.

2007-11-16 @ 22:17:28
Postat av: mochride

Jo, jag skriver en hel del, och sen är det väl mer eller mindre intressant :)
Jag brukar vara ute i ganska god tid med julklappar, men nu går det ganska trögt för tillfället.

2007-11-18 @ 19:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0