Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Renskrivning

Idag har jag äntligen kommit mig för att renskriva igen. Det var länge sen nu och jag måste ju skriva om jag ska få det klart nån gång. Jag är väl ungefär 2/3 av det här blocket kvar och sen är det ett till, så det är ju en hel del att skriva. Men jag ska försöka bättra mig.
Har funderat lite på några andra berättelser som jag måste få klart också. I alla fall den en av dem, som jag ju kommit på en fortsättning till. Men det går ganska trögt där. Kanske lossnar det där också bara jag kommer igång lite. Den tredje, som jag också började på för länge sen, har jag tänkt lite på när jag läst Fushigi Yuugi. Det är också lite tidsreseaktigt i den.  Men där har jag verkligen fastnat. Början och slutet är helt klart, och så en bit in i berättelsen, men allt där emellan då? Det saknas en hel där för att den ska bli klar. Det var ju en så bra idé när jag började på den...
Men den jag håller på att renskriva nu tog ju lite tid att bli klar med också, men det har nog varit lättast med den. Det var inga större svårigheter att komma på vad som skulle hända och mycket kom jag ju på medan jag skrev, precis som det brukar vara. Men nu när den är klar, vilket den varit väldigt länge vid det här laget, så måste jag ju ta mig tid, eller ha ork, att skriva så att den blir helt färdig nån gång. Vill ju skicka in den här också, då jag tror mycket på den. Eller hoppas, kanske jag ska säga.
Jag får ta mig nån timme varje dag (nästan i alla fall) och skriva så att jag kommer nån vart med det här. Ska bli kul när den är klar och ivägskickad. Det är bara att hoppas att de tycker om den lika mycket som jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0