Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Så duktig jag är :)

Jag måste få egoboosta mig själv litegrann. Jag har varit så lat en tid nu men nu har jag tagit tagit tag i fixandet hemma. Det var på tiden :) Har städat lite och tvättat idag, känner mig riktigt duktig :)
Igår lagade jag upp lite mat, lasagne och en jättegod tacopaj. Handlade också och skulle bara lite grann men som vanligt blev det jättemycket. Men det brukar vara så när jag ska handla, kommer på mycket när jag är i affären och så var det typ två grejer jag skulle ha när jag for hemifrån...  :)
Fick nya krukor till köket av mamma, de är svarta och jättesnygga. Nu blir det lite mer enhetligt där, jag gillar när det är så :) Målade om spegeln i hallen i helgen ( ramen då om vi ska vara noga) och den passar mycket bättrte in i hallen nu eftersom allt annat där är svart.
När vi lämnade krukorna så skulle vi ta med oss några formar till maten, det var en av andledningarna att vi for tillbaka, men naturligtvis kommer jag inte ihåg det förrän dörren är låst och vi har hunnit halvvägs ner i trappen. Det är också en grej som är typiskt mig. Jag glömmer sånt där hela tiden.

Jag har börjat på en ny stickning. Gav upp den förra eftersom jag inte fick till mönstret. Det blev bra, förutom slutet på ena sidan där det inte alls såg ut som det skulle. Det var ett fint mönster men det blev för komplicerat för mig så jag gav upp. Började på en annan kofta istället i förrgår. På två dagar har jag stickat hela bakstycket, och igårkväll började jag lite på vänstra framstycket. Det är mycket lättare när det bara är rätstickning, det klarar jag av utan att titta på stickningen, så det passar ju bra framför tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0