Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carolina Moon

Nu har kanal 5 visat alla fyra filmerna av Nora Roberts böcker och jag får nog säga att de sparade den bästa till sist. De andra har varit bra de också, men de har tagit bort och ändrat på en del som jag inte tycker att de skulle ha ändrat på. Den här filmen är jag faktiskt riktigt nöjd med. De har följt boken väldigt bra och vad jag märkte så har de inte ändrat på nåt. Det är väldigt bra. Kanske var den här boken bäst lämpad som film eftersom de kunde få med allt viktigt utan att ta bort eller ändra på nåt.

Jag tror att jag ska ta och läs den här boken sen. Det är en favorit samtidigt som det på nåt sätt inte är det :) Det är en bra bok i alla fall och filmen fick mig att vilja läsa den igen. Och inte för att jämföra och leta fel.
Men först måste jag bli klar med
Kärleksbarnet och sen ska jag får jag se vilken jag läser först, den här eller Farliga vidder.

Det som har varit kul med alla de här filmerna är att i varje film så har det varit nån skådespelare som man känner igen. Det har inte varit helt okända. Jag hoppas att det blir fler filmer framöver och som jag sagt flera gånger så skulle jag vilja se Ädelstens-trilogin som filmer. Gärna Nyckel-serien också. Jag tror att de skulle göra sig väldigt bra som filmer. Det är bara att hoppas och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0