Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fushigi Yuugi

Det är titeln på min nya favorit mangaserie. Jag läste första delen när jag var på biblioteket och så i går hittade jag serien på Rusta för bara 19 kr så jag passade på att köpa tre delar på en gång. Men nu är ju problemet att jag läst ut dem och vill läsa mer... :) Jag måste upp på Rusta nån dag igen så att jag kan läsa fortsättningen.
Det är kul när man fastnar i såna här serier. Jag har ett par stycken hemma nu. Jag har bara sista delen kvar av Chobits så den måste jag också köpa snart. Och fortsättningen på Kamikaze Kaito Jean. Jag har 3-4 delar, och det är ett i alla fall ett par stycken till. Men det var väldigt länge sen jag läste den serien så¨jag får nog börja om från början i så fall.
Finns några andra som jag skulle vilja läsa också, men det får bli lite åt gången. Jag kan ju alltid önska mig dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0