Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Julklappstankar

Nu är det dags igen. Att försöka hitta bra julklappar till alla. Jag vet inte vad jag ska köpa i år. Det blir bara svårare och svårare att komma på nåt tycker jag. Vi köpte en julklapp till mamma igår så det är avklarat i alla fall. Har väl nån idé om vad jag ska ge till syrran men sen är det stopp. Har ju några nya att ge julklappar till i år också. Hm... Nä, jag vet inte.
Det blir bara svårare att komma på nåt till sig själv också. När man var liten ville man ju ha allt. :) De senaste åren har det blivit ganska mycket praktiska saker, "vuxensaker". :) Men det är svårt ändå tycker jag. Det är inte så mycket jag vill ha nu. Mest cd-skivor och böcker. Köpte Nickelkacks nya skiva i helgen, så det är en skiva mindre att önska sig i alla fall.
Ska skriva en liten lista på vilka skivor och böcker jag vill ha. Min sambo brukar reta mig lite för att jag fortfarande skriver "önskelistor" men när man vill ha nåt speciellt så är det ju lättare om man talar om vad man vill ha. Ska önska mig ett tv-spel också. Så några saker vill jag ju ha :)
Det blir väl samma gamla vanliga till de andra känns det som. Brukar köpa en duschcreme eller nåt sånt till mamma för det är det hon brukar vilja ha. Pappa brukar få en bok eller nåt.
Det är ju ingen panik än, men jag brukar vara ganska duktig på att komma igång med julklappar och nu blir jag bara senare och senare med det.
Men det ska nog lösa sig. Det är ju två månader kvar så jag har lite tid att fundera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0