Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Make over

Nu har jag bestämt mig. Det blir en make over. Fast ingen helomvändning men jag känner att det är dags att prova nåt nytt. Och jag har nog varit lite på väg åt det hållet ett tag. Har tänkt ganska mycket på det och det känns ganska kul. Har en ganska avslappnad stil, men det skulle vara kul att se lite kvinnligare ut ibland. Det är dags att växa upp nu :) Satt och kollade igenom några kataloger och har nu beställt en massa kläder. Ska bli kul överhuvudtaget att förnya garderoben lite, jag är så less på mina kläder. Det blir nog fortfarande ganska avslappnat, men lite kvinnligare som sagt. Ska bli kul när kläderna kommer så jag kan prova dem ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0