Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Manga

Jag har fastnat i en mangaperiod :) Det är tack vare Fushigi Yuugi tror jag. Ska fortsätta frossa i den serien på fredag då jag ska köpa fler delar.
Jag köpte den sista delen av Chobits igår och läste ut den, slutade lyckligt och bra :) Har läst igenom alla serier jag har hemma nu, vilket inte är så måga, och det är inte hela serier heller. Nu är det i alla fall bara sista delen av Time Stranger Kyoko kvar och sen finns det inte mer.... Måste hitta nåt mer att läsa. Jag hoppas jag får Love Hina snart. Jag har lånat den på biblioteket men jag skulle vilja ha serien själv också. Den är riktigt rolig. Skulle vara kul att se animén.

Jag försökt mig på att rita lite mer också. Och vi kan väl säga så här, att jag är inte så duktig som jag skulle vilja vara. Jag skulle vilja ha en bok om hur man ritar människokroppen för det är jag inte så bra på. Blir oftast till midjan eller bara huvud och hals. Jag ritat några fler mangabilder och de blev ganska bra. Konstigt nog (?) så blir de som jag färglagt inte lika bra som de andra. 

            
                                           


De här två är jag mest nöjd med. Pojken är en av de första jag gjorde för ganska länge sen och flickan gjorde jag igår. Satt nästan hela dagen och ritade och efter mycket om och men fick jag till det. Men jag är mycket bättre på att rita i mitt huvud än vad jag är när jag ska få ner det på ett papper. Blir inspirerad av mangaböckerna jag läser,  jag skulle verkligen vilja kunna rita sä dår. Jag får öva och öva, så småningom kanske jag kan också....

Kommentarer
Postat av: bella

Tycker att tjejen e finast=)

2007-10-31 @ 13:50:01
URL: http://jagomittliv.blogg.se
Postat av: Jenny

söt kille:)

2007-11-10 @ 18:29:44
Postat av: Jenny

Jag gillar inte så mycket manga att rita. jag vet inte varför.. inte min stil tror jag:) men jag gillar dom som kan rita manga.. dom är riktigt duktiga.. brukar du läsa manga?

2007-11-10 @ 18:30:50
Postat av: mochride

Jag har inte läst så mycket manga än, men det blir mer och mer.

2007-11-11 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0