Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fyndat på vinden

Var hem till föräldrarna idag och fick lite hjälp med tröjan. Nu är det bara en ärm och kragen kvar och det blir nog klart i helgen. Tänkte lägga upp en bild på tröjan när den är klar. Hoppas att den passar sen och att den inte ramlar sönder eller det blir hål eller nåt :)

Var upp på vinden och gick igenom gamla papper som jag hade där, mest från skolan. Hittade ngåra saker som jag vill ha kvar, bland annat lite brevpapper. Och så hittade jag den där sjalen som jag började på för typ 2 år sen :) Vi pratade om den när jag var hos mormor sist för hon hade hjälpt mig att komma igång och undrade hur det gått med den.  Jag har själv tänkt lite på den men inte vetat var jag lagt den. Nu vet jag ju det. På vinden hos mamma och pappa. Jag undrar hur den hamnat där... :) Jag tog hem den i alla fall och ska fortsätta på den när jag är klar med tröjan. Jag kommer hålla mig med handarbeten hela vintern :)
Jag hade ju hittat en annan sjal i en tidning som jag ville göra, men jag ska göra klart den här först och sen får vi se. Ska nog ta och göra den där väskan jag hittade i alla fall.
Känner mig som värsta hemmafrun med lite mani på handarbeten :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0