Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Så less....

Det blir en hel följetong av mitt stickande :)
Men nu går det inte alls bra. Jag har kört fast ordentligt. Har börjat på ena ärmen och dert går bara inte. Ska öka två maskor varje varv och det blir fel hela tiden, Nånstans blir det en maska för lite på nåt sätt. Konstigt... Vet inte hur många gånger jag har börjat om.... Jag måste ha hjälp, annars får jag ett sammanbrott snart. Det har ju gått så bra hittills.
Det syns i alla fall att det ska bli en tröja nu. Både bakstycket och framstycket är klara och jag har som sagt börjat på en ärm. Nu är det bara ärmarna och kragen kvar. Kanske jag ska lämna ärmen och börja med kragen istället. Men jag har aldrig stickat med rundstickor förut så det kanske blir lite spännande det också. Men det får nog vänta till imorgon. Jag vet inte om jag orkar sticka mer i kväll.
Jag är så irriterad just nu för att det inte går som jag vill så jag har gett upp. Ska se om jag kan få lite hjälp imorgon. Jag vill ju få det klart nu när det är så lite kvar. Sen är det trådar som ska fästas och stycken som ska sättas ihop,. Men det tror jag inte är så svårt.
Ska bli skönt när det är klart, jag hoppas verkligen att det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0