Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shenmue

Det har blivit mycket tv-spel sen jag träffade min sambo och speciellt senaste tiden. Jag har till och med köpt en egen konsoll, men vi spelar oftast på hans för han har mycket roligare spel än vad jag har :)
Har verkligen fastnat för det här spelet. Det är spännande och handlingen är jättebra, och så är jag så nyfiken på vem den där mystiska flickan är. Vill veta hur det ska gå :) Grafiken är väldigt snygg också.
I går satt vi och spelade hela dagen. Första spelet är avslutat och det andra påbörjat. Fast nu har han spelat ganska mycket utan mig, så jag har inte riktigt koll på vad som har hänt, men det ordnar sig. Vi spelar oftast tillsammans och då får han sitta och guida mig lite :)
Det är jättekul att spela och jag tycker verkligen om det här spelet.
Såg nånting om att det skulle komma ett tredje spel och i så fall ska vi köpa det. Var väldigt snygg grafik och det verkar också väldigt spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0