Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shopping i Piteå

Åkte till Piteå i fredags med syrran och en kompis och stannade till på lördag. Det var jättekul.
Det blev en hel del shopping för min del, och jag hade gärna shoppat lite till :) Gick ganska mycket pengar men jag köpte ändå bara det jag behövde. Köpte två par byxor, en cardigan, en t-shirt, ett linne, ett tidningsställ och en skiva.
Lyckades till och med hitta rätt storlek på första försöket med jeansen och det är riktigt bra gjort med tanke på att jag aldrig köper såna annars. Men jag har en liten mini make over på gång. Ska bli kul att se vad blir av det. Jag kommer ha kvar den stil jag har nu eftersom jag trivs bäst så, men det kan ju vara kul att förnya sig lite ibland.

Vi bodde på hotell och det var kul. Hotellet var lite gammaldags på utsidan  och det var stora trrappor och sånt inomhus. Rummet var jättemysigt med en dubbelsäng och en bäddsoffa. Och ett halvcirkelformat fönster som var väldigt snyggt. Ett sånt hade jag också velat ha :)

Vi var på äventyrsbadet också och åkte rutchbanorna hela tiden, typ. Och så satt vi i bubbelpoolen ett tag innan vi skulle gå upp. Bubblade lite på hotellet kvällen innan också. Var helt mör i kroppen när vi skulle åka hem igen :)

Vi lyssnade på skivan i bilen på vägen hem. Har velat ha den jättelänge, Chris Daughtry. Hur bra som helst!  Det finns inte en låt på skivan som är dålig eller sämre än de andra. De är lika bra allihop. Han har varit med och skrivit alla utom två, och tre av dem har han skrivit helt själv. Lyssnade lite när jag kom hem också, och jag ska lägga in ett par låtar på mp3 sen också.

Ska shoppa lite här hemma också, eller från soffan i alla fall :) Ska beställa lite kläder sen har jag bestämt för jag behöver fortfarande ett till par byxor. Men jag är nöjd med Piteå-resan. Hittade mycket som jag vill ha där.
Vi pratade lite om att göra om det nästa år och fara nån annanstans då. Det skulle vara jättekul.
Kanske tar vi med sambon då också, saknade honom lite under de där dagarna :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Det ska ju vara en tjejresa! :) Får ta med han nån annan gång :)

2007-09-03 @ 19:33:04
URL: http://wicins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0