Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Skriver igen

Jag har börjat skriva på en gammal berättelse igen. Den har varit påbörjad i evigheter men jag hade fastnat. Jag visste vad som skulle hända men kunde inte få ner det på papperet och det är ju nåt av det värsta som finns när man skriver på något. Men nu har det lossnat. Jag har skrivit ganska mycket de senaste dagarna och jag kommer på mer och mer. Men det är långt kvar till slutet.
Känns bra i alla fall att jag har kommit igång igen. Det har gått väldigt trögt med skrivandet senaste tiden. Men nu när jag är i gång igen så kommer det nog gå bra.
Jag ha fortfarande mycket kvar att renskriva på den andra och det måste jag också ta tag i. Jag har kommit en bit på vägen där i alla fall och tror inte att det 'är så mycket kvar,
Jag satt och kollade bokförlag på internet igår och hittade några som jag ska skicka in till sen. Jag har ju dikter som jag skulle vilja ge ut också. Men jag tror att jag ska försöka skriva lite fler innan jag skickar in dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0