Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Helt slut

Nu har jag börjat kl.6 i tre dagar och jag ska göra det i ca 2.5 veckor till. Jag har egentligen inga problem att kliva upp så tidigt, men det är svårt att komma isäng i tid så att man får den sömn man behöver. Har varit lite stressigt idag. Hela förmiddagen gick åt till samma ställe, och det var väl räknat med det också, men det är nästan så att jag skulle behöva lite mer tid där, eller lite hjälp,
Känner mig så långsam ibland när jag jobbar. Det gick bra förra veckan, men då var vi ju två stycken och kunde ta det ganska lugnt. Nu är jag själv och då tar det ju längre tid. Har ju aldrig varit där förut heller. Får se om det går bättre imorgon. Jag kanske får lite bättre struktur på det hela då. Det är ju inte svårt på nåt sätt, men det är så mycket som ska göras. Men förhoppningsvis så går det lite fortare när jag fått vara där ett par gånger. Jag vet ju vad som ska göras i alla fall. Fast det blev lite rörigt imorse, men det ordnar sig.

Kommentarer
Postat av: Lola

Det är nog bättre att ha saker att göra hela tiden, annars får man lätt långtråkigt!
Jag har också problem att somna en bra tid när jag ska jobba. Börjar ju kl 7, men att komma upp till 6 har hittills gått bra.

2008-04-28 @ 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0