Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Imse vimse spindel

Äntligen går det att blogga igen...

Jag och sambon såg Imse vimse spindel i helgen. Som tur var slapp jag se det värsta i början då han förvarnade mig om det. Det var nog äckligt att bara höra på. Jag satt flera gånger och kommeneterade att nu komemr det här och det här hända och han frågade varje gång om jag ahde sett filmen förut, men det hade jag inte. I början sa jag att jag inte ville ha nån mer spindel efter det där och då sa han att vi skulle stänga av. Men vi såg i alla fall hela och den var bra. I slutet sa jag igen att jag inte ville ha nån mer spindel, men det blir nog så ändå. Vi kommer ju inte skaffa en sån där mördarspindel direkt. Han får väl ha lås på terrariet. :) Nä, men så länge jag slipper mata den så är det nog lugnt. Jga höll ju spindel vi hade förut några gånger.
Slutet var värst , då kröp det över hela kroppen på mig. Jag trodde att jag skulle drömma mardrömmar om de där spindlarna men det gjorde jag inte. Jag inte tänkt på dem nåt mer efter det där.
jag störde mig lite på en del karaktärer eftersom de skulle veta bäst hela tiden och kunde vara ganska arroganta.  Den nya doktorn var ju från storstan och skulle inte tro att han kunde nåt bara för att han kom därifrån, ungefär.
Men som sagt, det var en bra film. Men om jag hade varit rädd för spindlar hade jag nog inte tyckt det. :)


Kommentarer
Postat av: Lola

Jag har inte haft spindelproblem hittills, men i förrgår när jag låg o läste kom en rätt liten en kilande över väggen vid sängen. Jag stirrade på den och vägde fram o tilbaka hur jag skulle tycka. Och kom fram till att den var så liten att jag kan vifta bort den om den kryper över mig. Hade den varit större hade jag evakuerat den.

2008-04-03 @ 13:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0