Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mer Scrap booking

Nu har jag gjort två layouter. Jag är inte lika nöjd med den första som jag trodde att jag skulle bli. Det blev väl inte riktigt lika bra som jag hade tänkt mig. Men det får vara så där. Ska bara dit en bild och sen är den helt färdig.
Igår gjorde jag en till. Jag är väl kanske inte supernöjd med den heller men det blev ändå ganska bra.
Idag ska jag hem och skriva ut lite bilder så att jag skan sätta in dem sen vid tillfälle. Men jag kommer inte skriva ut alla på en gång, det blir väl ett par stycken nu och fler senare. Har börjat fundera lite på den tredje layouten som jag kanske ska börja på sen idag om jag hinner. Annars får det vänta lite.
Det är ganska kul det här. En berättelse om oss. Hur allt började och fram till nu, och sen fortsätter vi framåt. K får nog hjälpa mig lite att komma ihåg så att det blir i rätt ordning. :)
Förhoppningsvis blir jag bättre och bättre på att scrappa också. Så i slutet av boken kommer det säkert vara jättefina layoter, medan det i början är väldigt amatörmässigt. Men det kanske blir lite charm i det också.

Kommentarer
Postat av: Lola

Är det en fysisk bok du gör eller är allting på Internet? Det finns ju båda sorter. Låter som det är en klipp och klistra-bok du gör som man kan hålla i, men jag är lite osäker ändå.

2008-04-27 @ 13:37:47
Postat av: Mochride

Det är en bok jag gör, så det blir mycket klipp och klistra :) Ska bli kul att bläddra i den sen när den är klar.

2008-04-27 @ 19:51:13
Postat av: Guggu

du får gärna vara med i min scraputmaning!
xoxo Guggu

2008-04-28 @ 16:01:31
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Nina

Du kanske skulle ha tänkt ut lite mer innan du började? Om du inte är nöjd. Men jag tror det kommer bli jättebra i slutet :) Annars får du väl börja om med det du hunnit göra och göra et lite bättre...

2008-04-30 @ 17:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0