Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vilka dagar

De senaste dagarna har jag verkligen haft fullt upp. Det har varit något att göra precis hela tiden. Har fått skynda mig lite ibland men det har ändå inte varit så stressigt och det är ju bra. Tiden har bara runnit iväg och dagarna har gått jättefort. Det är bra att ha nåt att göra och ännu bättre att jag får pengar för det. :)

Fredagen började inte så bra. Det var jag som skulle köra, och det gck ju som det gick.. Jag fick inte igång bilen och rullade ner mot husväggen, Hann stanna i tid, men det var väldigt nära. Det tog ett tag innan vi kom på att det var rattlåset som gjorde att vi inte fick igång bilen. F fick backa upp för jag vågade inte. Men resten av dagen gick bra, bortsett från att vi saknade några nycklar ett tag.

Fredagen blev en lång dag då jag efter jobbet i stort sett bara kom hem, bytte kläder och åkte igen. Vi var hos M och åt middag och kom inte hem förrän vid halv ett. Men det var trevligt. Hunden verkade trivad väldigt bra där. det fanns massor med kattleksaker att leka med :) Men hästarna var lite för spännande. Han följde med ut i stallet när vi skulle at in dem, men han vågade inte riktigt komma fram. Ponnyn ville hälsa på honom, men det vågade han inte riktigt. Han var så söt där han stod och försökte avgöra om det var farligt eller inte :) Men de är ju mycket större än han så det är kanske inte så konstigt.

Gårdagen flöt också bara iväg. Mamma och syrran kom och fikade och sen gick jag och K på stan en sväng.  Det var jättehärligt ute. Jag tog mina stövlar och eftersom jag typ aldrig använder dem så fick jag ganska ont i fötterna. Har använt vårjackan två gånger de senaste dagarna och det är fortfarande vår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0