Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En väska

Det börjar vara ganska länge sen nu, men jag har börjat virka på en väska. Jag har inget mönster att gå efter, bara en idé om hur den ska se ut och än så länge går det bra. Kanterna blir lite ojämna på vissa ställen, men det gör nog inte så mycket. Det kommer ändå inte synas sen eftersom jag ska sy ihop delarna och jag har tänkt ha kanterna på insidan.
Det går lite trögt för mig för jag köper garn och virkar i omgångar. Men nu har jag kommit en bra bit på vägen. Håller på med det som ska bli locket och det är inte så mycket kvar på det. Sen blir det kortsidorna och undersidan och så axelbandet på väskan.
Jag gör bara fasta maskor så det blir inget avancerat, men det skulle vara kul att försöka sig på nån annan typ av väska sen. Men först ska jag bli färdig med den här. Funderar på om jag ska sy in ett fider eftersom jag skulle vilja en innerficka eller två. Och så har jag tänkt göra ett blått band runt locket. Resten av väskan är svart så jag vill ha nån detalj som sticker ut lite. Jag hoppas att det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0