Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mina senaste alster

Det var ett tag sen jag scrappade nu, men jag gjorde en LO igår och så gjorde jag klart en annan idag som jag började lite smått på igår. Men jag lägger bara in den första LO'n, det blev nåt jättekonstigt med kortet på den andra när jag fotat den. Ser typ ut som kortet brinner eller nåt.
Den här är jag i alla fall väldigt nöjd med. Det var inte alls meningen at korten skulle bli rosa, men skrivaren tyckte tydligen det. Och det blev faktiskt ganska läckert, speciellt bilden över vattnet. Så det fick bli en LO som gick i rosa (jag som egentligen inte är så förtjust i rosa jobbar ganska mycket med den färgen nu). Sambon tyckte att den var den bästa jag gjort och jag tror nästan att jag håller med honom.





Några kort har jag försökt mig på också. Det längst till vänstr är det första jag gjorde och också det som jag är mest nöjd med. Det ska syrran få när vi fyller år. Det sista är jag minst nöjd med, det blev inte alls som jag först hade tänkt mig. Men det duger väl, typ. Jag måste köpa massa stämplar så att jag kan göra kort som man ska :) Det finns så mycket snygga stämplar  och massor som jag vll ha.




Kommentarer
Postat av: Caroline

tack så mycket! Kul att höra att det inte bara var jag som tyckte den blev fin :)

Fina kort du gör! Det är så kul att få ett "egengjort" kort och veta att personen lagt ner tid och har en tanke bakom kortet! :)

Postat av: maria

Vad duktig du är och vilka fina kort

2008-08-22 @ 23:35:47
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0