Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vilken vecka

Det har varit en tung vecka på jobbet i veckan. Det har varit väldigt mycket att göra och jag har jobbat över alla dagar utom en. Som tur är har jag fått lite hjälp, annars skulle det ha blivit mer än de 3.5 timmar jag har i övertid. Men det har varit väldigt mycket för de andra också, så det är inte bara jag som haft det lite tufft. Förhoppningsvis blir det lite bättre till veckan, men jag får nog vara inställd på att det kan bli lite övertid då ockå. 
Blir kul när lönen kommer sen, men det är ju jobbigt ändå. Men det har ändå gått ganska bra. Har stressat lite nu på slutet, men jag har för det mesta kunnat jobba i min takt. Men om jag jämför mig med E och R tex ( och absolut N) så känner jag mig ganska långsam. De städar typ dubbelt så fort som jag. Undrar hur lång tid de hade tagit för dem. De skulle säkert ha blivit klara några timamr fortare än mig. Men de har ju en massa annat de ska göra så jag tror nog att jag får bli kvar där de veckor som är kvar på F:s semester. Och de är ju bara de veckorna kvar innan jag slutar också så. Det är nog lättast om jag fortsätter där. Det blir inte en massa pusslande då.
Det kommer att ordna sig i alla och det är ju bara tre veckor kvar nu. Helst utan en massa övertid, men vi får se hur det löser sig.
Den här veckan är i alla fall avklarad nu och det ska bli så underbart med helg. Vi ska fixa lite inför flytten, gå på loppis och bara vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0