Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

De får skylla sig själva

Jag kan inte låta bli att undra hur folk tänker ibland. De som lämnar sina bilar utanför kisoken/banken/macken och låter nyckeln sitta i och har bilen igång.  Hur lätt skulle det inte vara att bara sätta sig i den och köra iväg. Jag får nästan lust att göra så bara för att retas. De får skylla sig själva om de blir av med bilen, de ber ju nästan om det. 
Sen är det ju inte så bra ut miljösynpunkt heller,  men jag skulle vara mer rädd om bilen än så. Skulle aldrig komma på tanken att lämna bilen igång även om jag bara skulle in för några minuter.

Kommentarer
Postat av: Malin

Så sant!

Bara hoppas att de inte lämnar barn/hund i bilen också... :-O



Länkade till din blogg från min sida, tyckte den var rolig. :-)

2008-12-21 @ 14:18:24
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0