Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Favoritboken blir film

Var och tittade lite på Diana Gabaldons hemsida idag, och det ska göras en film av Främlingen!  :) Har velat se de böckerna som film sen första gången jag läste dem och nu ska det äntligen bli så.  Nu längtar jag ännu mer! Men det kommer nog dröja länge eftersom det just har börjat med det. Jag hoppas att de andra böckerna också blir filmatiserade. Ska bli jättekul att se hur mycket som kommer med och vilka skådespelare det blir.
Risken finns ju att man blir besviken, men jag tror att det kommer bli riktigt bra.
Jag blir lite sugen på att läsa serien igen, trots att jag läst den typ 5 gånger redan. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

SKOJAR DU?? Oooh vad roligt. Då måste jag också läsa om den. Jag har inte läst dem mer än en gång och har inte läst de två sista böckerna. Det hände en hel drös i mitt liv just vid tillfället då jag skulle läsa "Det flammande korset", så den blev lagd på is. Men jag ska minsann läsa om alla böcker igen! :-) Shit vad sugen jag blev på det nu!!! :-)

2008-12-17 @ 09:17:58
URL: http://kanejl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0