Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Idol-finalen

Det blev en jämnare final än jag hade trott. Kevin var ju helt underbar, men Alice var också väldigt bra. Helt rätt låtar så att hon kunde visa hur bra hon kan vara/är. Kevin hade också låtar som passar honom perfekt. Det var väl egentligen aldrig nåt tvivel om att Kevin skulle vinna, men det kunde ha gått så att Alice hade vunnit. Nu blev det ju som tur var inte det eftersom jag hejade på Kevin, men hon förtjänar verkligen att komma tvåa. Hon har gjort väldigt bra ifrån sig under säsongen. Hon har varit lite tråkig ibland, men hon har ändå kämpat för att hålla sig kvar.
Det som kanske avgjorde mest ändå var vinnarlåten. Kevin gjorde den så otroligt bra, mycket bättre än Alice.
Han passar så bra till ballader, samtidigt som han är helt grym med rocklåtar.
Jag kommer nog att köpa hans singel, när skivan kommer ska jag i alla fall ha den.
Jag hoppas att det kommer gå bra för dem båda två.

Kommentarer
Postat av: linda

hoppas oxå at dte komemr gå bra för båda!

men snäppet bättre för kevin. :-)

2008-12-13 @ 18:15:18
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0