Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lite ångest

Tittade på schemat för första momentet på nästa termin och fick lite ångest. Det verkar vara hur mycket som helst. långa dagar, även om det är lite grupparbete så det blir uppdelat en del gånger och en del eftermiddagar var inte obligatoriska såg jag efter en lite närmare titt, men ändå. Och så är det ju böcker som ska fås tag på. En av dem kostar ca 700 kr.... Jag kommer inte att ha råd att köpa den, så jag hoppas att den går att låna eller att jag kan kopiera lite.  En gick att få tag på gratis på nätet och det är ju bra. Men ja,,, vi får se hur det går.
Ska försöka att inte tänka så mycket på det nu, utan ta tag i det när det kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0