Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mer upphovsrätt

Idag hade vi vårt första riktiga seminarium och vi fortsatte diskutera upphosvrätten. Vi hade fått frågor i förväg och jag träffade en i min klass igår för att diskutera lite. Vi gick igenom frågorna idag och det var ganska intressant. Vi lär oss mer och mer, men det är mycket att hålla reda på och det är många gränsfall och "det beror på". Har lite bättre koll nu i alla fall men det är ändå en del som jag fortfarande känner mig lite osäker på. Får nog läsa på ännu lite mer om det ska fastna ordentligt.  Men det är intressant i alla fall, kanske en av de delar av det här momentet som är mest intressant. Jag funderade på att skriva om det i min "lilla" rapport ( som är ungefär lika många sidor som en B-uppstats...), men jag tror att det lutar mer åt personuppgiftslagen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0