Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ny design

Titta så duktig jag är :) Jag klarade att göra och lägga in en ny design. Med lite hjälp av K och massa hjälp från den här så gick det ju riktigt bra. K fick hjälpa mig med photoshop för jag hade aldrig gjort annat än att redigera bilder där innan, men nu börjar jag lära mig det också. Kommer sitta där och experimentera lite så att jag blir ännu bättre. Han gjorde lite bilder åt mig också och jag kommer nog använda mig av nån av dem nån gång framöver också. Det är ju riktigt kul det här :) Fick tyvärr inte bort linjerna på sidorna, kommer inte ihåg var man ändrade det, men det är väl inte hela världen om det är kvar. Jag är i alla fall riktigt nöjd med mitt första riktiga försök med bloggdeisgn. Jag överlevde och kommer att prova fler gånger :)

Kommentarer
Postat av: anette

hej fin design hoppas allt e bra hos dig mvh anette

2008-12-11 @ 22:22:29
URL: http://lifeofnett.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin!! :-) Titta, du behövde inte min hjälp!! :-)

2008-12-12 @ 07:29:33
URL: http://kanejl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0