Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Personligt?

Läste i en blogg för ett tag sen där skribenten undrade om hon var för personlig. Jag tyckte inte det, men tänkte samtidigt att jag inte var lika personlig själv. Har inte tänkt på mitt skrivande som så personligt. Men sen började jag fundera lite och kom fram till jag nog är ganska personlig ändå. Man kan väl vara personlig på olika sätt och hur personlig man vill vara är  upp till en själv.  Blev mycket "personligt" här nu men i alla fall.

Har blivit utmanad av kanejl att skriva 5 saker som är jag stolt över. Det krävdes lite funderande, men här kommer det i alla fall:

1. Jag är stolt över min sambo. Han älskar mig för den jag är och han är det bästa jag har.
2. Jag är stolt över min familj. De finns alltid där och stället alltid upp.
3. Jag är stolt över min syster som vågat starta eget företag.
4. Jag är stolt över att jag utbildar mig till det jag vill.
5. Jag är stolt över mig själv för att jag är den jag är.

Egentligen räknas det kanske inte eftersom de påminner om varandra allihop. Men det var det bästa jag kunde komma på nu i alla fall. Får se om det godkänns. :)

Jag i min tur då utmanar:
wicin
deccati
chiqquita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0