Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Så söta

Freja har blivit ett litet bus-monster. Och värst är hon på morgnarna och på kvällarba. Det är bara bus i den där lilla kattungen. Det är då absolut inget fel på hennes energi i alla fall. Hon som verkde så lugn. :) Men det är hon forrfarande till viss del eftersom hon sover ganska mycket.
Hon och Ludde kommer allt bättre överrrens. igår tog jag den här bilden.





K har ju lite bilder på dem i sin mobil också där de ligger i soffan tillsammans. De är så söta. :)
Freja försvann en stund igår. Vi har köpt en transportbur till henne nu och ställde fram den så att hon skulle få vänja sig lite vid den. Och plötsigt har hon inte visat sig på en bra stund. Jag råkade stänga in henne i transportburen... Men det verkade inte störa henne särskilt mycket. Hon såg ut att ha sovit riktigt gott där inne.






Kommentarer
Postat av: Nina

Såna där bilder är alltid så söta! :)

Hon är kattunge, det är klart hon är busig! :)

2008-12-08 @ 18:29:08
URL: http://wicins.blogg.se/
Postat av: Lola

Hahaha! Oj som jag skrattade! Stängde in henne i buren =0) Underbar start hörru! Men katter är tåliga djur som tur är, 9 liv ju =0)

Jag stängde av misstag in Isak i garaget ett dygn ju, men han mådde fint när han kom ut. Hade använt en spann med uppsopat grus som kattlåda.

2008-12-08 @ 18:46:07
URL: http://deccati.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0