Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Så trött...

Det har varit en seg dag för mig idag. Unnade mig en sovmorgon och ställde klockan på 10, men det dröjde en halvtimme till innan jag orkade kliva upp. Fast jag hade utan problem kunnat sova till 11-12. Men efter frukosten blev det en promenad med hunden och sen såg jag Hem tíll gården som har blivit lite spännande nu., Jag brukade följa det lite grann förut men tiderna har inte alltid passat för att kunna se det. Det blir nån gång då och då.
Sen var jag duktig och läste lite inför måndagens seminarium. Kul att så många är intresserade av att träffas då, vi kan nog få ihop en bra diskussion om de där frågorna.
Efter det somnade jag faktiskt i soffan ett tag. Blev så trött av att läsa och sov väl ungefär en halvtimme innan syrran ringde och väckte mig. Men det var bra för annars hade nog min powernap blivit ännu längre. Tog tag i lite städning och nu tar jag en paus och funderar på att lägga mig i soffan och sova en stund igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0