Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saknar dig

Nu undrar jag nästan hur jag tänkte när jag valde att fira jul utan K i år. Men jag längtade till min familj och han ville fira med sin. Det är skönt att vara tillbaka i stan, men väldigt tråkigt utan honom. Men det kan nog vara bra att sakna varandra lite grann, det blir mycket roligare när vi träffas igen sen. Han kommer ju hit om några dagar så jag behöver ju inte vara utan honom så jättelänge. Nyår ska vi i ju i alla fall fira tillsammans som tur är.
Jag saknade honom så fort jag for hemifrån idag. Det är nästan alltid så. Jag saknar honom nästan så fort nån av oss går utanför dörren. Ibland kan det vara bra att sakna lite, men det bästa är ju när vi är tillsammans. Jag längtar redan till på torsdag-fredag när han kommer hit. Jag ska nog möta honom vid bussen då och krama om honom och pussa lite på honom. :) Säga hur mycket jag saknat honom och hur mycket jag älskar honom.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ja, man kan nog inte säga det alltför mycket och många gånger... det behövs sägas i det oförutsägbara livet. Skicka mysiga sms... gott att ha de där dagarna när man inget hellre vill än att vara utan varandra... läsa o mysa till... ;.)

2008-12-23 @ 01:33:30
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0