Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisdag

Vi börjde vårt sista moment för den här terminen igår. Hade bara introduktion då, men vi fick veta lite om hur momentet kommer att se ut. Fick ett kompendium med schema och vad vi ska göra vilket är jättebra, sånt gillar jag. Och så fick vi ett kompendium om svensk politik som vi skulle läsa, och det var inte det lättaste. Texten i sig var inte alls svårläst, men den var så liten så jag fick nästan spänningshuvudvärk av att läsa den. Häftet vi fick idag var inte mycket bättre, texten där var också minimal. Förhoppningsvis blir det bättre sen.
Vi ska ju skriva en rapport under momentet och jag oroade mig ju lite över det. Men jag tror inte att jag gör det längre, för jag tror att jag redan vet vad jag vill skriva om. Men om jag får ihop de 10-12 sidor vi ska skriva är ju en annan sak.

Det går jättebra med Freja och Ludde nu. Hon bryr sig nästan inte alls om honom och blir bara lite rädd om han kommer för nära. Annars springer hon omkring och busar och spelar fotboll med snäckorna. Det är jättekul :)
Men hon är också en riktig soffpotatis. Hon har inte använt den där bädden en enda gång, hon sover bara i soffan och ligger nästan alltid där. Så vi får nog ställa undan den och kanske ta med den om vi ska åka bort eller nåt. Ludde har fått tillbaka sin bädd på den platsen nu så han behöver inte undra om hans bädd hade krymp längre :)

Fick ett litet paket med posten idag :) Nu kan jag börja göra syrrans julklapp. Men det saknas fortfarande lite grejer, får se om jag beställer lite mer eller om jag försöker fixa det själv först.
Jag gjorde faktiskt en LO i söndags :) Det var ju hundra år sen sist. Men jag ska försöka hitta en bättre bild, så den är inte riktigt färdig än.  Har ju några roliga bilder på  hunden också som jag hade tänkt göra nåt av.
Har börjat på ett andra album om oss nu, så det har blivit en del bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0