Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Amped

Nåt snowboardproffs blir jag aldrig, men det gick faktiskt bra idag. Låg kring 120 000 - 130 000 poäng hela tíden och det är ju riktigt bra. Vi spelade en ganska lång bana så mab hade ju tid på sig att få ihop poäng. Men jag skulle vilja ha lite bättre gubbe så att jag kan hoppa lite bättre. Många av rälsarna kan jag inte komma upp på för jag hoppar för dåligt. Men jag fick i alla fall ett nytt rekord idag! :) Det var kul.

Jag gjorde en ny gubbe för ett tag sen som jag har tänkt spela själv med. Har en annan sen tidigare som sambon fått hjälpa mig väldigt mycket med, men nu har jag tänkt klara mig själv. Så gott det går i alla fall. Jag kommer behöva hans hjälp i alla fall när det gäller Pro. För det är inte lätt. Fast jag tycker ju att det är svårt där jag är och jag är bara i början än. Den nivå sambon är på är mycket svårare, lika med omöjligt för mig. Men det har ändå gått bra för mig med min nya gubbe. Det tar hundra år, men jag har ändå klarat mycket själv, utan att bli sur också . Är riktigt stolt över mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0