Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Andra deltävlingen

Jag tycker helgens deltävling av melodifestivalen var mycket bättre än den första. Det var bra låtar den här gången även om det självklart finns vissa som jag inte alls tycker om även den här gången.
The Nicoles låt tyckte jag inte alls om, varken låten i sig eller hennes röst, tyckte mest att den var jobbig och orkade inte lyssna. Den där Kebabpizza låten kändes bara som ett skämt och jag förstår faktiskt inte vad den gjorde i melodifestivalen. Carola och Andreas låt var okej, men ganska skrikig, så den orkade jag inte heller lyssna ordentligt på.
Helt klart var Sanna Nielsen bäst. Hennes låt tycker jag mycket om och det var kul att höra henne sjunga på engelska. Blev riktigt glad när hon gick vidare till gGoben. Ola hade också gärna fått komma dit, men han gick i alla fall till Andra chansen. Liksom Carola och Andreas. Tycxker nästan det var bra att de inte vann den här omgången. Tvillingarnas låt gillade jag också och det var kul att även dem kom till Globen.
Nu får vi se hur det ser ut nästa helg.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0