Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Den dolda sanningen

Nu har jag läst klart den här boken som är skriven av Judith Michael. Har ju som sagt en bok av henne sen tidigare så det var jättekul när jag hittade den här. Jag hoppas att jag kan komma över fler också.
Boken handlar om Katherine vars man plötsligt försvinner och ingen vet var han tagit vägen. Katherine får veta att han försingrat pengar från företaget han jobbar på, men hon kan inte tro att det är sant. Hennes man skulle aldrig göra nåt sånt.
Hon måste nu ensam ta hand om både sig själ voch deras barn, vilket till en början inte blir så lätt. En dag söker en man vid namn Ross Hayward upp henne. Han påstår att hennes man Craig är en kusin till honom. Men vad Katherine vet så hade Craig ingen familj och att det skulle vara en så rik och mäktig familj som den här.... 
Hon dras in i deras liv som är helt olikt de liv hon är van vid. Hon börjar sakta vänja sig vid de nya familjemedlemmarna, men tänker hela tiden på Craig och det är svårt för både henne och barnen att han håller sig borta. De börjar undra om han någonsin tänker komma tillbaka.
Det här är en jättebra bok som det bara tog några dagar för mig att läsa ut. Den var spännande och jag kunde inte låta bli att kika lite i förväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0