Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Guldkompassen

Var och såg den på bio igår. Jag hade inga speciella förväntningar och hade heller inte riktigt koll på vad den handlade om, hade bara sett trailern och tyckte att den verkade bra. Och det var den. Riktigt spännande var den också. Och så slutar den ju så att man ska längta efter forsättningen, och det gör jag :) Men de dröjer nog ett tag innan nästa film kommer.
Jag ska gå på biblioteket och låna böckerna. Blev väldigt sugen på att läsa dem efter att ha sett filmen. Och så vill jag ju veta vad som händer. :)

Kommentarer
Postat av: Tant

Vill oxå se den, men inte kommit mig för ännu

2008-02-08 @ 15:13:28
URL: http://www.fantasimamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0