Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vårväder

Idag är det riktigt vårväder. Det blåser ganska mycket idag också, men bortsett från det så är det jättehärligt ute. Solen skiner, snön smälter och jag hörde lite fågelkvitter när jag var ute med hunden. Fläckvis är det lite småhalt och det har blivit lite slaskigt på vägarna, men det gör inte så mycket.
Det är väl lite tidigt med vår redan, men jag är gansla less på vintern nu så för mig får det gärna fortsätta så här. Det har varit en mild vinter i år också, så man kan väl inte direkt klaga på att det har varit för kallt och så, men jag vill ha vår nu. Våren och sommaren är den bästa tiden på året tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0