Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Äntligen

Nu är koftan äntligen klar. Det har verkligen tagit tid att bli klar med den, men jag har ju haft så mycket annat för mig så jag har inte haft så mycket ork att sitta med den. Men nu är alla trådar fästa och alla kanter virkade. Det är bara dragkedjan som ska dit men det måste jag ha lite hjälp med. Jag hade tänkt lägga in en bild på den, men kamerans batterier är slut så de ligger på laddning. Får lägga in en bild senare istället.  Det blev två nystan över eftersom jag struntade i luvan så kanske blir det en liten halsduk av det. :) Vi får se. Nästa gång ska jag i alla fall sticka nåt åt mig själv. Kanske en tröja eller ett linne eller nåt. Jag hade ju hittat mycket jag ville göra, men nu minns jag inte vilka nummer det var i. Jag får väl leta upp dem på nytt, eller så försöker jag hitta nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0