Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Det blidde lite fel

Jag har ju en tendens att lämna ifrån mig hjärnan lite grann ibland och har några exempel från de senaste dagarna. Vi skulle kolla nåt på datorn men sambon hade just stängt av den så jag tyckte att vi "kunde stänga på den igen". 
Jag hade lagt mitt lypsyl på sängen när jag skulle byta byxor och när jag skulle ha det dagen efter kunde jag inte hitta det trots att  jag "letade under golvet och överallt". Menade ju att jag hade letat under sängen på golvet.
Och så höll jag på att ställa in linserna i skafferiet. Alltså inte linser som man äter utan såna som man har istället för glasögon. Ibland har det hänt att jag varit på väg att  ställa in bregottet och mjölken dit också.
Jag saknar den där listan på alla felsägningar jag hade förut. Ångrar fortfarande att jag tog bort den. Har en liten lista nånstans på datorn, men den är inte ens hälften så lång som den har varit,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0